donderdag 8 januari 2009

Carnivàle

Carnivale

Ik ben voor het maken van mijn concept eerst gaan brainstormen over het onderwerp 'de verbeelding'. Ik heb me uiteindelijk vooral laten inspireren door de televisieserie Carnivale. Het mysterieuze en onwerkelijke hierin spreekt me heel erg aan. Ik wil dus ook graag foto's gaan maken in die stijl. 

Ik wil graag op zoek gaan naar modelbouw kermisattracties en zo mijn eigen miniatuurkermis bouwen. Daar zal ik dan in de studio foto's van gaan maken. Deze foto's wil ik allemaal analoog gaan maken, misschien met de technische camera maar daar ben ik nog niet helemaal uit.



Twin Peaks Fire Walk With Me

Ook wil ik mijn foto's graag combineren met film. Ik heb een 8mm camera waar ik de films mee wil gaan maken. 



Freaks


K2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten